loading...
اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان
م.ا بازدید : 80 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)

  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمان با حضور در خانه حاج آقا علی قاسم آباد فرمودند: حركتی كه در خانه حاج آقا علی انجام شده می تواند سرمشق و درسی برای همه مسئولان استان و كشور باشد تا در مسیر بازسازی و احیای آثار تاریخی و باستانی گام بردارند...

م.ا بازدید : 100 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

طی بازدید نمایندگان و بازرسان اقتصادی سازمان اداره اوقاف شهرستان رفسنجان از پروژه مرمت و بازسازی مجموعه حاج آقا علی قاسم آباد رفسنجان سرپرست اداره اوقاف رفسنجان بعنوان کارفرما گزارش نمود...

 

 

 
م.ا بازدید : 139 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

طرح تربیت هزار حافظ قرآن از سال 91 آغاز و در هر سال یک مرحله از آن اجرایی می گردد.اکنون با گذشت  4 سال از آغاز طرح در مرحله چهارم این طرح همراه با تمام کشور هستیم.

اکنون با گذش 3 سال از آغاز طرح در مرحله چهارم این طرح همراه با تمام کشوراست. 

                                               

م.ا بازدید : 118 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

  مراسم بزرگداشت عالم مجاهد شهيد مظلوم آيت‌الله شيخ نمر باقرالنمر 15 ديماه 94 بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، با حضور جمعی از مسئولین و مردم شریف شهر بهرمان در محل امامزاده سیدابراهیم بهرمان برگزار شد.

م.ا بازدید : 76 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

  صبح روز پنجشنبه و با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و استان کرمان، رئیس دادگستری استان کرمان همایش ائمه جمعه استان کرمان در محل حسینیه اهلبیت (ع) اداره اوقاف شهرستان رفسنجان برگزار شد.

صبح امروز و با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و استان کرمان، رئیس دادگستری استان کرمان همایش ائمه جمعه استان کرمان در محل حسینیه اهل بیت (ع) شهرستان رفسنجان برگزار شد.

امام جمعه رفسنجان در این همایش اظهار داشت: ما می‌توانیم با فعالیت و ایجاد زمینه‌های مختلف آمار حضور افراد در نماز جمعه را بیشتر کنیم و در حال حاضر کارت‌هایی در حدود یک ماه در اختیار جوانان و نوجوانان شرکت کننده در نماز جمعه تحویل داده می‌شود و بعد از دریافت چهار کارت جوایزی نقدی به آن‌ها اختصاص می‌‌یابد.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور گفت: از جمله اقداماتی که توسط نهاد نماز جمعه رفسنجان انجام شده جلسات فرهنگ عمومی، فعال کردن ستاد امر به معروف، پیگیری ستاد امر به معروف نهی از منکر ادارات، ستاد اقامه نماز و نماز جمعه مدارس و مساجد در شهر و روستا است و در این زمینه رفسنجان در استان کرمان رتبه اول را دارد.

وی ادامه داد: نماز وحدت ادارات، توجه به خانواده ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای محلی و سالانه، تعامل با ادارات، توجه به حوزه‌های علمیه و توجه به فقرا و نیازمندان از دیگر اقدامات ستاد نماز جمعه رفسنجان بوده است.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت حوزه علمیه در رفسنجان فعالیت می‌کند که چهار حوزه ویژه برادران و سه حوزه ویژه خواهران است و 600 طلبه در آن تحصیل می‌کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931214000346#sthash.zseDEWID.dpuf
م.ا بازدید : 79 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

  در سال 93 اداره اوقاف رفسنجان میزبان خیرین و واقفین نیکوکار بوده است. طی سال 93 تعداد 35 نفر از افراد خیر اقدام به وقف نمودن بخشی از اموال و دارای های خود زده که از جمله این موقوفات می توان به وقف امنیت که توسط خیر ارجمند جناب آقای رحیمی صورت پذیرفته اشاره نمود ...

م.ا بازدید : 105 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

  حجت‌الاسلام والمسلمین شرفخانی فرمودند: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در راه شکوفایی اقتصادی موقوفات و درخشش بقاع متبرکه بعنوان قطب فرهنگی تلاش نمائیم.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف طی سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان در مورخ شنبه سی‌ام فروردین از بقاع متبرکه و موقوفات این شهرستان بازدید نمود...

م.ا بازدید : 59 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

  مرحوم طریحی در مجمع البحرین نقل میکند: «روزی حضرت موسی(ع) عرض کرد: ای پروردگار من، چرا امّت محمّد(ص) را بر سایر امّتها برتری دادی؟ خداوند متعال فرمود: ایشان را به دلیل ده خصلت برتری بخشیدم. حضرت موسی (ع) عرض کرد: آن ده خصلت چیست تا بنی اسرائیل را نیز امر کنم که به جا آورند؟ خداوند فرمود: نماز، زکات، روزه، حجّ، جهاد، نماز جمعه، نماز جماعت، قرآن، علم و عاشورا...

م.ا بازدید : 35 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

 حاج عباس امیری  در جامعه اسلامی، مسجد و متعلقات آن از اهمیت خاصی بر خوردار است. وجود خانه ی عالم در کنار مسجد، به پویایی و زنده ماندن فضای مسجد کمک شایانی می‏کند؛ زیرا مسجد بدون عالم و روحانی بی رونق و بدون استفادۀ  بهینه است. لذا در هر منطقه وجود خانه عالم بيش از پيش ضروري است...

م.ا بازدید : 168 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

  حضرت حجت الاسلام محمدزاده مدیرکل محترم اوقاف استان تهران به همراه سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رفسنجان صبح روز دوم فروردین ماه، ضمن زیارت و بازدید از بقعه متبرک امامزاده سید جلال الدین اشرف این شهرستان از چگونگی اجرای طرح آرامش بهاری که همزمان در بیش 2000 بقعه متبرکه سراسر کشور برگزار میگردد بعمل آوردند...

م.ا بازدید : 32 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

 

  همزمان با ششمین روز از هفته وقف جناب آقای حمید وهاب‌زاده با مراجعه به اداره اوقاف رفسنجان در محل دفتر مشاوره وقف جدید اقدام به ثبت 22 فقره وقفنامه نمود ...

م.ا بازدید : 34 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

  به گزارش واحد فرهنگی - قرآنی اداره اوقاف رفسنجان روزهای شنبه و یکشنبه 11 و 12 آبانماه از ساعت 8 صبح در محل های حسینیه ثارالله و مسجد الزهرا مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ و قرائت و ترتیل در مقاطع بزرگسالان و شکوفه ها برگزار گردید ...

م.ا بازدید : 70 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

  محصولات ویژه روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان

  بمناسبت فرا رسیدن پنجم ذی القعده، 20 شهریور 1392 روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه پوستر ویژه این روز را تولید و منتشر نموده است.
م.ا بازدید : 55 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

طی برگزاری این مراسم در محل امامزاده خدمات زیر صورت پذیرفته است:

آماده سازی صحن حرم برای برگزاری مراسم نیمه شعبان
چراغانی و تزئین خیابان منتهی به امامزاده و صحن حرم ...


م.ا بازدید : 292 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

  طی جلسه ای که مورخ 92/4/2 در محل اداره اوقاف رفسنجان با حضور هیئت امناء امامزاده سید ابراهیم بهرمان برگزار گردید. ریاست اداره اوقاف رفسنجان طی بیاناتی وظایف هیئت امناء امامزادگان را شرح و همچنین سخنانی در خصوص کرامات امامزادگان ایراد نمودند.

 

م.ا بازدید : 52 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

  جشن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود در محل امامزاده سید ابراهیم خنامان (شاه چهل تن) در شب نیمه شعبان (یکشنبه شب 92/2/4) با سخنرانی حجه السلام و المسلمین احمدی و مدیحه سرایی براداران ارجمند محمدیان، پورمحمدی و اشکویی برگزار می گردد.

م.ا بازدید : 152 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

اولین نشست هم اندیشی هیأت امنای امامزاده سید ابراهیم خنامان- معروف به شاه چهل تن- در این بقعه برگزار شد .

در این جلسه که با حضور رئیس و اعضای هیأت امنای امامزاده شکل گرفت پیرامون مباحث مربوط به این بقعه و در رأس آنها چگونگی برگزاری دو برنامه بزرگ فرهنگی پیش رو، بحث و تبادل نظر شد. یادواره شهدای خنامان و همایش بزرگداشت امامزادگان قرار است در این بقعه برگزار شوند .

م.ا بازدید : 190 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 مورخ 92/3/23 باحضور مدیرعامل موسسه اجرایی بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان کرمان جناب آقای غلامرضا سرایداری و هیئت همراه در محل دفتر ریاست اداره اوقاف رفسنجان جناب حجه الاسلام و المسلمین محمد محمدزاده قرارداد مشارکت ساخت پروژه احسان بر روی زمین موقوفه پرورشگاه معین زاده بمساحت 12427 مترمربع در 6 طبقه واقع در بلوار طالقانی رفسنجان و نیز قرارداد پروژه ساختمان کلینیک پزشکان بمساحت 5264 مترمبع در 7 طبقه واقع در بلوار مدرس منعقد گردید...

م.ا بازدید : 93 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

  برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام

  به مناسبت سالروز میلاد مبارک امام حسین (ع) ایستگاه توزیع شیرینی و نقل مقابل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رفسنجان راه اندازی شد. طی این برنامه که از عصر روز سه شنبه 92/3/21 اغاز گردید کارکنان این اداره به توزیع 5000 بسته شیرینی و شکلات در بین شهروندان می پردازند .

 

م.ا بازدید : 81 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

  مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد در امامزاده سید جلال الدین اشرف برگزار شد.  این مراسم با استقبال پور شور اقشار مختلف مردم و مسولین در فضایی معنوی به اجرا در امد.

م.ا بازدید : 32 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

  سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

 سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در سالن اجلاس سران طی مراسمی آغاز به کار کرد .
 به گزارش حیات؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه این مراسم حضور دارند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 8,407